Ένα ηλεκτρονικό εργαλείο εξυπηρέτησης αποκτούν οι δημότες μας, με την ένταξή του Δήμου Νάουσας στο δίκτυο του myKEPlive.

Ένα ακόμα #ηλεκτρονικό_εργαλείο εξυπηρέτησης αποκτούν οι δημότες μας, με την ένταξή του #Δήμου_Νάουσας στο δίκτυο του
Μέσα από το #myKEPlive οι πολίτες μπορούν να συνομιλούν μέσω βιντεοκλήσης με υπαλλήλους ΚΕΠ ανά την Ελλάδα, διεκπεραιώνοντας με τον τρόπο αυτό τις υποθέσεις τους από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού ή του γραφείου τους.
Οι πολίτες μπορούν να μπουν στην εφαρμογή #myKEPlive είτε από το gov.gr, είτε από το gsis.gr, ενώ οι κατηγορίες των εξυπηρετούμενων υποθέσεων είναι οι εξής:
1)Πληροφόρηση-Αίτηση,
2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις,
3)Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία,
4) Εξυπηρέτηση από τον Δήμο.
H σχετική εφαρμογή έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του #Δήμου_Νάουσας στο link που ακολουθεί:
Επικοινωνήστε μαζί μου

Μη διστάζετε να επικοινήσετε μαζί μας για οτιδήποτε.