Η διοίκησή μας από τους πρώτους μήνες ανάληψης των καθηκόντων μας (Οκτώβριο του 2019) προχώρησε σε όλες τις διαδικασίες για την εφαρμογή του Πληροφοριακού Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων «ΙΡΙΔΑ».
Τον Μάρτιο του 2020 ο Δήμος Νάουσας έλαβε το «πράσινο φως» από το Υπουργείο Εσωτερικών και προχώρησε στην πλήρη εφαρμογή της «ΙΡΙΔΑΣ», με σκοπό την ταχύτερη και τη μείωση της γραφειοκρατίας, την ενίσχυση της διαφάνειας και την παράλληλη εξοικονόμηση πόρων.
Πιο αναλυτικά, ορισμένα από τα οφέλη του ηλεκτρονικού συστήματος «ΙΡΙΔΑ» είναι η εξοικονόμηση χρόνου χρέωσης και διακίνησης της αλληλογραφίας, με συνέπεια τη μείωση στις μετακινήσεις αποστολής παράδοσης της σχετικής αλληλογραφίας και την παράλληλη αύξηση της παραγωγικότητας, την καλύτερη παρακολούθηση εκκρεμοτήτων σε όλα τα επίπεδα της υπηρεσιακής ιεραρχίας, την εξοικονόμηση χαρτιού και μελανιών, όπως επίσης και την αποτύπωση, καταγραφή και διόρθωση βασικών διοικητικών λειτουργιών των υπηρεσιών του δήμου.
Σήμερα, όλα τα έγγραφα του Δήμου Νάουσας εσωτερικά αλλά και προς άλλες υπηρεσίες και φορείς διακινούνται πλέον ηλεκτρονικά και ήδη άρχισε να φαίνεται ένα μεγάλο ποσοστό μείωσης στις παραγγελίες χαρτιού για τον Δήμο.
Η ηλεκτρονική διαχείριση των εγγράφων «άνοιξε» τον δρόμο για την ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών του Δήμου Νάουσας, με στόχο την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών μας. Προχωράμε με σταθερά βήματα για να δημιουργήσουμε έναν ευέλικτο, σύγχρονο, λειτουργικό και πιο «πράσινο» δήμο.